Profil działalności
Funkcjonujemy na rynku, na którym silnie odczuwamy obecność konkurencji. Posiadamy jednak wiele walorów stanowiących o naszej sile. Najważniejsze z nich to:
1. Wykwalifikowana i doświadczona kadra pracowników
2. Nowoczesny system zarządzania
3. Elastyczne dopasowywanie oferty handlowej, wynikające z bardzo dobrej znajomości rynku
Swoją strukturę opieramy o 4 główne kanały dystrybucji:
Pion detaliczny
Obsługuje około 1 000 klientów z terenu województwa lubelskiego. Naszą przewagą w stosunku do konkurencji jest szybsze reagowanie na potrzeby klientów, większa elastyczność w serwisie (w zakresie terminów i wielkości dostaw, jak również polityki cenowej), a także szeroka oferta handlowa, zawierająca pozycje asortymentowe najbardziej znanych na rynku marek.
Pion hurtowy
Obsługuje ok. 100 klientów z terenu południowo – wschodniej Polski. W obszarze tym, podobnie jak w pionie detalicznym, wyprzedzamy konkurencję poprzez elastyczny system rabatowy, obecność znanych marek w ofercie handlowej, częste akcje promocyjne, wydłużone terminy płatności dla klientów.
Pion cateringu
Pion ten obsługuje ok. 300 klientów z sektoru horeca (hotele, restauracje, kawiarnie, stołówki pracownicze, szpitale, przedszkola).
Pion eksportu
Obsługuje rynki międzynarodowe (nasi klienci to odbiorcy z Niemiec, Włoch, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii). Naszym atutem jest możliwość realizowania kompleksowych dostaw w stosunkowo krótkim czasie. Ponadto dla naszych klientów zagranicznych wyszukujemy producentów skłonnych do wprowadzania swoich wyrobów jako tzw. „marki własne”.